marți, 20 ianuarie 2009

Draga Mos Craciun,


Ma numesc Alexandra Cretu si sunt in clasa a 11 a A.De mica imi plac foarte mult sarbarorile de iarna....dar mai ales venirea lui Mos Craciun...In fiecare an vii si sunt foarte fericita. Este cea mai frumoasa sarbatoare din an, cu multe bucurii, fara tristete si binenteles cu multe cadouri.
Chiar daca nu ti-am scris niciodata, in fiecare an mi-am dorit acelasi lucru. In fiecare an, in fiecare zi, in fiecare ceas, in fiecare clipa imi doresc neincetat acelasi si acelasi lucru.
Imi doresc sa am puterea sa cred in imposibil, imi doresc sa am senzatia ca pot cuprinde marea dintr-o privire, imi doresc sa pot urca muntii si sa am puterea sa o iau de la capat, sa intind bratele spre cer si atunci cand le inchid sa cred ca am cuprins Universul, sa prind un fulg de nea si sa-l daruiesc, in toata splendoarea lui, cuiva drag, sa adun picaturi de ploaie si sa-mi fac din ele colier.

Niciun comentariu: